pondělí 5. října 2015

Proč blog Detektiv Beruška

"To je šílený", slyšel jsem od kamaráda, kterému jsem se svěřil s nápadem uveřejňovat na pokračování detektivní příběh detektiva Berušky. Na vysvětlenou musím dodat, že ten byl původně nastíněn kolektivním snažením v dětském kroužku divadelního souboru Mladá scéna. Na jeho základě jsem začal psát scénář, ale souběžně s ním začala vznikat i "knižní" verze.

Na vysvětlenou musím dodat, že Beruška měla být právě ta, kterou v pohádkové říši obdivuje Ferda Mravenec. Nakonec jsem při psaní, místo té "fifleny", obsadil do hlavní role mladé rázné děvče, které ve zmíněné říši žije.

Příjemně prožité okamžiky při čtení tohoto příběhu vám přeje Zdeněk Balcar.

P.S.    Pokud chcete vědět o mně něco bližšího, tak máte možnost zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat